Columns & opinie
Brief: zo kan het ook
Betreft: Ontevredenheid hospitant artikel Mare d.d. 05/06/2014
woensdag 18 juni 2014

Geachte mevrouw Laanen,

Allereerst hartelijk dank voor uw commentaar in Mare (‘Zo kan het ook’, 5 juni). Wij streven altijd naar verbetering van onze dienstverlening. In dat kader zijn alle op- of aanmerkingen ten aanzien van het selectieproces uiterst waardevol.

Naar aanleiding van uw artikel hebben wij vernomen dat u niet volledig tevreden bent over uw ervaringen gedurende een van onze hospiteeravonden. Wij vinden dit uiterst zorgelijk, en delen uw mening dat een opkomst van vijfentwintig potentiële huisgenoten niet valt te verenigen met onze kwaliteitsdoelstellingen. Wij betreuren uw slechte ervaring ten zeerste. Dientengevolge willen wij u graag compenseren voor uw moeizame eerste ervaring met ons doorgaans sprankelende huis.

Na overleg met de verantwoordelijke (oud-)huisgenoten en een uitvoerige analyse van uw grieven, zijn wij tot de conclusie gekomen dat er slechts één geschikte oplossing is voor deze situatie. Gezien de strekking van uw stuk, willen we u graag uitnodigen voor een van de hoogtepunten van ons studentenhuis; een buitenkans voor u om een kijkje te nemen in het leven van zo’n prachtig huis.

Dientengevolge willen wij u bij deze uitnodigen voor een gezamenlijk diner. Op 12 juli aanstaande dineren wij ter viering van een geslaagd jaar samenleven. Het betreft een intiem diner onder de zinspreuk ‘het laatste avondmaal’. Zo kunnen we opnieuw met u en uw persoonlijkheid kennis maken, in de hoop op die manier fouten uit het verleden definitief achter ons te kunnen laten.

Hoogachtend,

Studentenhuis Dat bepaal ik zelf wel,

afdeling Public Relations

Centrumvanhetuniversum@gmail.com

Ian, Jet, Sanne, Thomas, Hessel, Daan, Joelle, Marissa, Daniel